Aplikaci si můžete stáhnou ve Vašem Apple Storu nebo na Google Play.
Stažení a používání Aplikace DDK je z cela zdarma, hradí se služba při spojení s lékařem, specialistou. Jako samoplátce.
Cenu za konzultaci si určuje sám lékař, specialista. DDK cenu za konzultaci nenastavuje. Je v plně v režii lékaře nebo specialisty.
Konzultace je porada s odborníky před přijetím důležitého rozhodnutí.
Odborná rada.
V našem případě je to informace od lékaře na Váš akutní problém, kdy lékař zhodnotí Vaši situaci a navrhne řešení. Může se stát, že bez osobního kontaktu nebude schopen určit diagnózu ( nebo radu ), každopádně uklidní a navrhne řešení a pomoc v danou chvíli.
Konzultace může být i forma přímé objednávky k specialistovi.
Konzultace může být i dotaz na druhý názor ( second opinion ) jiného lékaře na Váš zdravotní problém ( diagnózu ).
Vždy před výběrem lékaře či specialisty vidíte sazbu pod jeho jménem nebo v profilu. Tzn, vždy předem.
Ne, není.
Ne, není. Délka konzultace se odvíjí od daného problému a je v kompetenci lékaře, specialisty, tak aby obě strany byly spokojené.
V případě přerušení je 60vteřinová ochrana pro automatické – znovu připojení. Pokud i tak připojení selže, lze se spojit se stejným lékařem znovu a zdarma, a to po dobu 30 minut od neúmyslného odpojení.
Po registraci a vyplnění vašeho profilu můžete obratem aplikaci využívat.
Zadáte symptom, co Vás trápí, systém Vám nabídne lékařský obor k danému zdravotnímu problému a nabídne seznam lékařů v daném oboru, kteří jsou online a připravení Vám pomoci. Z tohoto seznamu si vyberete lékaře dle Vašeho uvážení a kontaktujete ho. 24 hodni 7 dní v týdnu bez čekání.
Nejlépe Vám to popíšeme na konkrétním případu. Vrátili jste se z procházky a máte svědivou, bolestivou vyrážku na levé noze. Nechcete trávit čas cestou na pohotovost, a to nejen z důvodu času stráveného cestou a čekáním v čekárně u lékaře, ale i z důvodu, že se nechcete nakazit jiným onemocněním. Proto si buď napřímo vyhledáte lékaře přes obor, nebo kroky přes našeho avatara (symptomy) Vám bude vybrán seznam lékařů. Vy si vyberete na základě např. hodnocení, ceny, místa, to je pouze na Vás, které kritérium pro vás bude zásadní, výběr bude pouze mezi lékaři, kteří jsou v daný moment online. Vyberete si konkrétního lékaře, zadáte bankovní kartu a kliknete na propojení. V tu chvíli dojde ke spojení a vy už řešíte Váš zdravotní problém s vyrážkou, je možné lékaři ukázat fotografii, nebo nastavit kameru přímo na postižené místo, dle pokynů lékaře. Lékař Vám poskytne odbornou konzultaci, poradí, jak místo ošetřit, či doporučí medikamenty, atd. Po ukončení hovoru, videohovoru dojde ke strhnutí částky z Vaší platební karty.
Ano, lékaři v aplikaci jsou Vám k dispozici 24/7, 365 dní v roce. A jsou předem ověřeni. V seznamu, co se Vám zobrazí v aplikaci, jsou pouze lékaři, kteří jsou momentálně online a připraveni vzít hovor. Když i tento hovor lékař nezvedne, zkuste to za 5 min., lékař mohl mít telefonní hovor a nemohl v danou chvílí přijmout notifikaci Vašeho hovoru. Částka za konzultaci se strhne z Vaší karty až v v průběhu konzultace, nikoli jen za pokus o spojení!
Ano, pokud bude Vaším ošetřujícím lékařem a dokáže určit diagnózu distančně.
neschopenku i žádanku kdykoli a to i během hovoru v chatu.
Ano. Aplikace je, ale nastavená tak, že kontaktujete rovnou specialistu ... tzn. on Vás může rovnou objednat na daný termín. Není nutné absolvovat xx hodinové kolečko přes praktického lékaře a čekárny v nemocnicích.
Ano, účet v aplikaci je párován k jednomu telefonnímu číslu.
Samozřejmě, toto je velmi častý důvod využívaní naší aplikace. Second Opinion.
Ano. Jak objednání do ordinace tak i ke specialistovi.
Ano, v této situaci je velmi často aplikace DDK využívána, s lékařem, specialistou se spojíte odkudkoliv a kdykoliv, když jste připojení k internetu.
Ano. Oblíbené lékaře a svého praktického lékaře si můžete přidat do svého profilu pro rychlou volbu "moji Lékaři"
Ano, do 30 minut od prvního propojení, bez toho, aniž byste platil jako za další konzultaci.
Přístup máte pouze vy, povolení k nahlédnutí lékaři musíte povolit. Povolení se ukončí automaticky ukončením hovoru.
Samozřejmě pokud nebudete s poskytnutou konzultací spokojeni, kontaktujte nás prosím na info@doktordokapsy.cz a my situaci prověříme.
Po ukončení konzultace Vám bude nabídnuto hodnocení formou hvězdiček, čím více hvězdiček označíte, tím lepší hodnocení lékaře získá.
Pro konzultaci nemusíte být pojištěná ve zdravotní pojišťovně. V případě, že budete chtít vystavit erecept a dojde k diagnóze, tak ano, lékař bude vyžadovat Vaše číslo zdravotního pojištění.
V tuto chvíli bohužel ne, ale pracujeme na tom. Je to součástí projektu.
Bude rodinný učet, kde lze přidat rodinné příslušníky.
Zatím je nutné tuto skutečnost sdělit lékaři hned na začátku konzultace.
Ano, samozřejmě. Při výběru lékaře, specialisty je možnost volby dle jazykové dovednosti lékaře.
Aplikace je globální. V cizích jazycích nese název HealHello
Byla a je projektována pro turismus, kdy velké města vždy navštíví miliony turistů za rok. Lékaře mají vždy poruce.
Z dovolené od moře voláte domu svému lékaři.
Při výběru lékaře, specialisty je možnost volby dle jazyka.
Cílem je, aby se naše aplikace DDK stala osobním zdravotním hubem, který budou uživatelé využívat denně, obsahuje moduly, které budeme postupně rozšiřovat (konzultace 24/7, objednání ke specialistovi, eshop lékáren, seznam léků, notifikace léků, kalendář objednaní k lékaři, objednání léků online, rodinné sdílení, domácí monitoring atd.)
Ano
Po 3 měsících od odhlášení jsou všechny záznamy, včetně editovaných dat trvale smazány.
Zabezpečení je na vysoké úrovni ve všech standardech ČR a EU i USA, včetně GDPR.
Jestli se v něčem lišíme v konkurenci, tak je to v zabezpečení produktu.
Na vyžádání lze osobně předložit celý systém zabezpečení.