FAQ - pro lékaře

1.Kde a jak aplikaci Doktor do kapsy získám?

Aplikaci Doktor do kapsy si můžete stáhnou ve vašem Apple Storu nebo Google Play

2. Jak se mohu registrovat?

Po stažení provedete jednoduchou registraci, kde vyplníte základní informace. Po odeslání máme 48 hodin na schválení, v této době dojde k ověření poskytnutých údajů, tak abyste mohl plně využívat aplikaci DDK.

3. JAk je aplikace zabezpečena?

Zabezpečení je na vysoké úrovni ve všech standardech ČR a EU i USA, včetně GDPR.
Jestli se v něčem lišíme v konkurenci, tak je to v zabezpečení produktu.
Na vyžádání lze osobně předložit celý systém zabezpečení.

4. Jak funguje spojení s uživatelem, bude mi volat na můj soukromý mobil?

Spojení probíhá přes mobilní zařízení.
Vaše mobilní číslo nebude veřejné, uživatelé Vás budou kontaktovat pouze přes naši šifrovanou aplikaci (nevyužíváme žádnou třetí stranu).

5. Jak je vyřešená situace, kdy nechci být rušen, protože například řeším své pacienty v ordinaci ?

Není nic lehčího, než ve svém profilu jedním tlačítkem odkliknout – nepřijímám konzultace, v tu chvíli nebudete vidět v databázi lékařů a nebudete nikým rušen.

6. Jak jsou řešeny finance, musím mít smlouvy s pojišťovnou? ?

Pro využívání aplikace nemusíte mít smlouvy s pojišťovnou. Výši úhrady si každý lékař nastavuje sám a může je v průběhu využívání aplikace měnit (večerní hodiny, víkend atd) Je to i jedno z kritérií, na základě, kterého si uživatel lékaře vybírá.

7. Mohu konzultaci učtovat zdravotní pojišťovně?

Ano můžete, ale nesmí dojít k duplicitní platbě za výkon.
Po konci konzultace máte k dispozícii data pro pojišťovnu.

8. Musím být stále online?

Váš čas, kdy budete k „dispozici“ je pouze jen a jen na Vás.

9. Jak mi budou finance vypláceny?

Jednou týdně Vám bude na váš bankovní účet zaslána souhrnná částka za konzultace, včetně výpisu konzultací a dokladů. Automaticky za Vás vytvoříme Fakturu, kterou Vám uhradíme každé pondělí.

10. Jsem zaměstnanec, mohu přijímat konzultace?

ANO. Bude hrazeno na základě dohody a po překročení celkové částky bude nutné IČ. Vše na dohodě.
Lze vykomunikovat s Vaším zaměstnavatelem i konzultace v pracovní době. Pro zaměstnavatele je tato služba přínosem, především v tom, že vy jako lékař ovlivníte pozvání pacienta k sobě na kliniku, z čehož klinika profituje.

11. Mohu přijímat konzultace během mé pracovní doby na klinice, když jsem zaměstnanec kliniky?

ANO, ale záleží na Vaší smlouvě se zaměstnavatelem. V tomto případě nás kontaktujte, mám připravené podmínky pro zdravotnická zařízení.

12. Je služba přes Vaší aplikaci výhodná pro klinika (zdrav. zařízení)?

ANO, jednoznačně. Za prvé mají příjem z konzultací, mají sytém na konzultace a následné platby od pojišťoven. Mají další kanál k objednání pacientů na kliniku do ordinací specialistům. Je to win win pro lékaře i jejich zaměstnavatele.

13. Budu mít možnost vidět zdravotní údaje uložené v profilu uživatele?

ANO. K tomuto Vám musí uživatel schválit nahlížení. A budete ho vidět pouze po dobu konzultace.

14. Mohu kontaktovat zpětně uživatele?

Ano. Ve vašem profilu, máte uložené konzultace, ke kterým se můžete vracet.

15. Mohu si vytvořit svůj vlastní seznam pacientů v aplikaci?

ANO

16. Mohu přes aplikaci zaslat žádanku a jiné doklady a soubory?

Ano. Cokoli lze odeslat v elektronické formě.

17. JMohu se kdykoli odhlásit??

ANO

18. je aplikace zabezpečena?

Ano, splňuje všechny ochranné prvky dle legislativy CŘ a EU a zároveň byla auditována renomovanou společností. Je to naše konkurenční výhoda.

19. Co se stane s mými osobními údaji po odhlášení??

Po 3 měsících od odhlášení jsou všechny záznamy, včetně editovaných dat trvale smazány.  

20. Mám nějaké dotazy, na koho se mohu obrátit?

Email: info@doktordokapsy.cz
Telefon: +420 725196075
Chat: Whatsapp +420 725196075

EXCELLENT !

Venture out The World Of Technology

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form.