FAQ

UŽIVATELÉ
1. Kde a jak aplikaci Doktor do kapsy získám?

Aplikaci si můžete stáhnou ve Vašem Apple Storu nebo na Google Play.

2. Kolik stojí? Platím měsíčně, ročně?

Stažení a používání Aplikace DDK je z cela zdarma, hradí se služba při spojení s lékařem, specialistou. Jako samoplátce.

3. Kolik stojí služba „spojení s lékařem, specialistou – konzultace“

Cenu za konzultaci si určuje sám lékař, specialista. DDK cenu za konzultaci nenastavuje. Je v plně v režii lékaře nebo specialisty.

4. co se má namysli "konzultací"

Konzultace je porada s odborníky před přijetím důležitého rozhodnutí.
Odborná rada.
V našem případě je to informace od lékaře na Váš akutní problém, kdy lékař zhodnotí Vaši situaci a navrhne řešení. Může se stát, že bez osobního kontaktu nebude schopen určit diagnózu ( nebo radu ), každopádně uklidní a navrhne řešení a pomoc v danou chvíli.
Konzultace může být i forma přímé objednávky k specialistovi.
Konzultace může být i dotaz na druhý názor ( second opinion ) jiného lékaře na Váš zdravotní problém ( diagnózu ).

5. Jak se dozvím, kolik stojí konzultace?

Vždy před výběrem lékaře či specialisty vidíte sazbu pod jeho jménem nebo v profilu. Tzn, vždy předem.

6. Je využívání aplikace DDK časově omezené?

Ne, není.

7. Je konzultace časově omezená?

Ne, není. Délka konzultace se odvíjí od daného problému a je v kompetenci lékaře, specialisty, tak aby obě strany byly spokojené.  
V případě přerušení je 60vteřinová ochrana pro automatické – znovu připojení. Pokud i tak připojení selže, lze se spojit se stejným lékařem znovu a zdarma, a to po dobu 30 minut od neúmyslného odpojení.

8. Kdy mohu aplikaci začít používat?

Po registraci a vyplnění vašeho profilu můžete obratem aplikaci využívat.

9. Jak aplikace DDK funguje?

Zadáte symptom, co Vás trápí, systém Vám nabídne lékařský obor k danému zdravotnímu problému a nabídne seznam lékařů v daném oboru, kteří jsou online a připravení Vám pomoci. Z tohoto seznamu si vyberete lékaře dle Vašeho uvážení a kontaktujete ho.  24 hodni 7 dní v týdnu bez čekání.

Nejlépe Vám to popíšeme na konkrétním případu.  Vrátili jste se z procházky a máte svědivou, bolestivou vyrážku na levé noze. Nechcete trávit čas cestou na pohotovost, a to nejen z důvodu času stráveného cestou a čekáním v čekárně u lékaře, ale i z důvodu, že se nechcete nakazit jiným onemocněním. Proto si buď napřímo vyhledáte lékaře přes obor, nebo kroky přes našeho avatara (symptomy) Vám bude vybrán seznam lékařů. Vy si vyberete na základě např. hodnocení, ceny, místa, to je pouze na Vás, které kritérium pro vás bude zásadní, výběr bude pouze mezi lékaři, kteří jsou v daný moment online. Vyberete si konkrétního lékaře, zadáte bankovní kartu a kliknete na propojení. V tu chvíli dojde ke spojení a vy už řešíte Váš zdravotní problém s vyrážkou, je možné lékaři ukázat fotografii, nebo nastavit kameru přímo na postižené místo, dle pokynů lékaře. Lékař Vám poskytne odbornou konzultaci, poradí, jak místo ošetřit, či doporučí medikamenty, atd. Po ukončení hovoru, videohovoru dojde ke strhnutí částky z Vaší platební karty.

10. Dovolám se vždy lékaři?

Ano, lékaři v aplikaci jsou Vám k dispozici 24/7, 365 dní v roce. A jsou předem ověřeni. V seznamu, co se Vám zobrazí v aplikaci, jsou pouze lékaři, kteří jsou momentálně online a připraveni vzít hovor. Když i tento hovor lékař nezvedne, zkuste to za 5 min., lékař mohl mít telefonní hovor a nemohl v danou chvílí přijmout notifikaci Vašeho hovoru. Částka za konzultaci se strhne z Vaší karty až v v průběhu konzultace, nikoli jen za pokus o spojení!

11. Může mi lékař zaslat e-recept, neschopenku, ežádanku?

Ano, pokud bude Vaším ošetřujícím lékařem a dokáže určit diagnózu distančně.
neschopenku i žádanku kdykoli a to i během hovoru v chatu.

12. Může lékař zaslat doporučení specialistovi?

Ano. Aplikace je, ale nastavená tak, že kontaktujete rovnou specialistu ... tzn. on Vás může rovnou objednat na daný termín. Není nutné absolvovat xx hodinové kolečko přes praktického lékaře a čekárny v nemocnicích.

13. Je účet spojen s jedním telefonním číslem?  

Ano, účet v aplikaci je párován k jednomu telefonnímu číslu.

14. Můžu konzultovat lékařské zprávy jiných lékařů?

Samozřejmě, toto je velmi častý důvod využívaní naší aplikace. Second Opinion.

15. Mohu se přes aplikaci objednat k lékaři do ordinace?

Ano. Jak objednání do ordinace tak i ke specialistovi.

16. Lze se s lékařem spojit mimo ČR, když budu třeba na dovolené?

Ano, v této situaci je velmi často aplikace DDK využívána, s lékařem, specialistou se spojíte odkudkoliv a kdykoliv, když jste připojení k internetu.  

17. Mohu se s lékařem spojit opakovaně?

Ano. Oblíbené lékaře a svého praktického lékaře si můžete přidat do svého profilu pro rychlou volbu "moji Lékaři"

18. Mohu přerušit hovor a následně zavolat zpět?

Ano, do 30 minut od prvního propojení, bez toho, aniž byste platil jako za další konzultaci.

19. Kdo má přístup k mé dokumentaci v Doktorovi do kapsy?

Přístup máte pouze vy, povolení k nahlédnutí lékaři musíte povolit. Povolení se ukončí automaticky ukončením hovoru.

20. Když nebudu spokojená-ný s přístupem lékaře a budu chtít službu reklamovat, je to možné?

Samozřejmě pokud nebudete s poskytnutou konzultací spokojeni, kontaktujte nás prosím na info@doktordokapsy.cz a my situaci prověříme.

21. Jak mohu ohodnotit a dát vědět o mé spokojenosti s konkrétním lékařem?

Po ukončení konzultace Vám bude nabídnuto hodnocení formou hvězdiček, čím více hvězdiček označíte, tím lepší hodnocení lékaře získá.

22. Musím mít zdravotní pojištění?

Pro konzultaci nemusíte být pojištěná ve zdravotní pojišťovně. V případě, že budete chtít vystavit erecept a dojde k diagnóze, tak ano, lékař bude vyžadovat Vaše číslo zdravotního pojištění.

23. Jak lze řešit zdr. problémy dětí nebo třeba starších rodičů?

V tuto chvíli bohužel ne, ale pracujeme na tom. Je to součástí projektu.
Bude rodinný učet, kde lze přidat rodinné příslušníky.
Zatím je nutné tuto skutečnost sdělit lékaři hned na začátku konzultace.

24. Může aplikaci využít i cizinec?

Ano, samozřejmě. Při výběru lékaře, specialisty je možnost volby dle jazykové dovednosti lékaře.
Aplikace je globální. V cizích jazycích nese název HealHello
Byla a je projektována pro turismus, kdy velké města vždy navštíví miliony turistů za rok. Lékaře mají vždy poruce.
Z dovolené od moře voláte domu svému lékaři.

25. Domluvím se s lékařem v jiném jazyce?

Při výběru lékaře, specialisty je možnost volby dle jazyka.

26. Co kromě spojení s lékařem mi aplikace nabízí?

Cílem je, aby se naše aplikace DDK stala osobním zdravotním hubem, který budou uživatelé využívat denně, obsahuje moduly, které budeme postupně rozšiřovat (konzultace 24/7, objednání ke specialistovi, eshop lékáren, seznam léků, notifikace léků, kalendář objednaní k lékaři, objednání léků online, rodinné sdílení, domácí monitoring atd.)

27. Mohu se kdykoli odhlásit?

Ano

28. Co se stane s mými osobními údaji po odhlášení?

Po 3 měsících od odhlášení jsou všechny záznamy, včetně editovaných dat trvale              smazány.  

29. JAk je aplikace zabezpečena?

Zabezpečení je na vysoké úrovni ve všech standardech ČR a EU i USA, včetně GDPR.
Jestli se v něčem lišíme v konkurenci, tak je to v zabezpečení produktu.
Na vyžádání lze osobně předložit celý systém zabezpečení.

LÉKAŘI
1.Kde a jak aplikaci Doktor do kapsy získám?

Aplikaci Doktor do kapsy si můžete stáhnou ve vašem Apple Storu nebo Google Play

2. Jak se mohu registrovat?

Po stažení provedete jednoduchou registraci, kde vyplníte základní informace. Po odeslání máme 48 hodin na schválení, v této době dojde k ověření poskytnutých údajů, tak abyste mohl plně využívat aplikaci DDK.

3. JAk je aplikace zabezpečena?

Zabezpečení je na vysoké úrovni ve všech standardech ČR a EU i USA, včetně GDPR.
Jestli se v něčem lišíme v konkurenci, tak je to v zabezpečení produktu.
Na vyžádání lze osobně předložit celý systém zabezpečení.

4. Jak funguje spojení s uživatelem, bude mi volat na můj soukromý mobil?

Spojení probíhá přes mobilní zařízení.
Vaše mobilní číslo nebude veřejné, uživatelé Vás budou kontaktovat pouze přes naši šifrovanou aplikaci (nevyužíváme žádnou třetí stranu).

5. Jak je vyřešená situace, kdy nechci být rušen, protože například řeším své pacienty v ordinaci ?

Není nic lehčího, než ve svém profilu jedním tlačítkem odkliknout – nepřijímám konzultace, v tu chvíli nebudete vidět v databázi lékařů a nebudete nikým rušen.

6. Jak jsou řešeny finance, musím mít smlouvy s pojišťovnou? ?

Pro využívání aplikace nemusíte mít smlouvy s pojišťovnou. Výši úhrady si každý lékař nastavuje sám a může je v průběhu využívání aplikace měnit (večerní hodiny, víkend atd) Je to i jedno z kritérií, na základě, kterého si uživatel lékaře vybírá.

7. Mohu konzultaci učtovat zdravotní pojišťovně?

Ano můžete, ale nesmí dojít k duplicitní platbě za výkon.
Po konci konzultace máte k dispozícii data pro pojišťovnu.

8. Musím být stále online?

Váš čas, kdy budete k „dispozici“ je pouze jen a jen na Vás.

9. Jak mi budou finance vypláceny?

Jednou týdně Vám bude na váš bankovní účet zaslána souhrnná částka za konzultace, včetně výpisu konzultací a dokladů. Automaticky za Vás vytvoříme Fakturu, kterou Vám uhradíme každé pondělí.

10. Jsem zaměstnanec, mohu přijímat konzultace?

ANO. Bude hrazeno na základě dohody a po překročení celkové částky bude nutné IČ. Vše na dohodě.
Lze vykomunikovat s Vaším zaměstnavatelem i konzultace v pracovní době. Pro zaměstnavatele je tato služba přínosem, především v tom, že vy jako lékař ovlivníte pozvání pacienta k sobě na kliniku, z čehož klinika profituje.

11. Mohu přijímat konzultace během mé pracovní doby na klinice, když jsem zaměstnanec kliniky?

ANO, ale záleží na Vaší smlouvě se zaměstnavatelem. V tomto případě nás kontaktujte, mám připravené podmínky pro zdravotnická zařízení.

12. Je služba přes Vaší aplikaci výhodná pro klinika (zdrav. zařízení)?

ANO, jednoznačně. Za prvé mají příjem z konzultací, mají sytém na konzultace a následné platby od pojišťoven. Mají další kanál k objednání pacientů na kliniku do ordinací specialistům. Je to win win pro lékaře i jejich zaměstnavatele.

13. Budu mít možnost vidět zdravotní údaje uložené v profilu uživatele?

ANO. K tomuto Vám musí uživatel schválit nahlížení. A budete ho vidět pouze po dobu konzultace.

14. Mohu kontaktovat zpětně uživatele?

Ano. Ve vašem profilu, máte uložené konzultace, ke kterým se můžete vracet.

15. Mohu si vytvořit svůj vlastní seznam pacientů v aplikaci?

ANO

16. Mohu přes aplikaci zaslat žádanku a jiné doklady a soubory?

Ano. Cokoli lze odeslat v elektronické formě.

17. JMohu se kdykoli odhlásit??

ANO

18. je aplikace zabezpečena?

Ano, splňuje všechny ochranné prvky dle legislativy CŘ a EU a zároveň byla auditována renomovanou společností. Je to naše konkurenční výhoda.

19. Co se stane s mými osobními údaji po odhlášení??

Po 3 měsících od odhlášení jsou všechny záznamy, včetně editovaných dat trvale smazány.  

20. Mám nějaké dotazy, na koho se mohu obrátit?

Email: info@doktordokapsy.cz
Telefon: +420 725196075
Chat: Whatsapp +420 725196075

Jak to funguje?

Doktor do kapsy je založený na FIRST VISIT ONLINE. Uživatel volí online konzultaci jako první možnost kontaktu s lékařem.

Uživatel

Pomáháme uživatelům snížit riziko nákazy a šetříme jejich čas a peníze.

  1. Eliminace možného rizika nákazy od ostatních pacientů v čekárnách ordinací
  2. Efektivní využívání času a peněz - uživatel nemusí nikam jezdit
  3. Přehledné sledování zdravotního profilu

Lékař

Zvyšujeme efektivitu práce lékaře, snižujeme počty pacientů v čekárnách.

  1. Rychlejší a levnější prevence a edukace pacientů
  2. Snížení duplicity úkonů a snížení počtu pacientů v čekárnách
  3. Další zdroj nezávislého příjmu
  4. SEKCE PRO LÉKAŘE

EXCELLENT !

Venture out The World Of Technology

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form.